А тим часом... Названо найдорожчий бренд світу
Представлений черговий рейтинг найдорожчих брендів світу \ УНІАН
Консалтингова компанія Brand Finance представила черговий рейтинг найдорожчих брендів світу.
Так, найдорожчим брендом світу вартістю $188 млрд за версією Brand Finance став портал онлайн-продажів Amazon, а кращим бренд-менеджером названий засновник Amazon Джефф Безос, передає Анадолу.
Ціна бренду Amazon за рік зросла на 25% - з $151, до $188 млрд.
Другу позицію посіла компанія Apple ($154 млрд). Замикає трійку лідерів Google ($143 млрд).
На четвертому місці в рейтингу Brand Finance - Microsoft ($120 млрд).
На п'ятому місці південнокорейський Samsung ($91 млрд). У десятці лідерів також американська телекомунікаційна компанія AT&T ($87 млрд), соцмережа Facebook ($83 млрд), китайський банк ICBC ($80 млрд), американський Verizon ($71 млрд), компанія China Construction Bank ($70 млрд).
Page 2
Представлений черговий рейтинг найдорожчих брендів світу \ УНІАН
Консалтингова компанія Brand Finance представила черговий рейтинг найдорожчих брендів світу.
Так, найдорожчим брендом світу вартістю $188 млрд за версією Brand Finance став портал онлайн-продажів Amazon, а кращим бренд-менеджером названий засновник Amazon Джефф Безос, передає Анадолу.
Ціна бренду Amazon за рік зросла на 25% - з $151, до $188 млрд.
Другу позицію посіла компанія Apple ($154 млрд). Замикає трійку лідерів Google ($143 млрд).
На четвертому місці в рейтингу Brand Finance - Microsoft ($120 млрд).
На п'ятому місці південнокорейський Samsung ($91 млрд). У десятці лідерів також американська телекомунікаційна компанія AT&T ($87 млрд), соцмережа Facebook ($83 млрд), китайський банк ICBC ($80 млрд), американський Verizon ($71 млрд), компанія China Construction Bank ($70 млрд).
Комментариев нет:
Отправить комментарий